וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בר פאלי וצ'ארלי שין קרובים

שירות וואלה! סלבס

13.12.2012 / 0:49

הדוגמנית המצליחה שוב עושה את הלא יאמן. הפעם, אחרי שהציגה לראווה את גופה המפעים, היא מופיעה בסרט לצד צ'ארלי שין. את הטריילר, כבר אפשר לראות. וואלה! סלבס עץ או פאלי

הקריירה ההוליוודית של בר פאלי מרקיעה שחקים; מלבד צילומי עירום כמעט בלתי ניתנים לעיכול (!), הדוגמנית מטפחת גם את יכולות המשחק שלה, והיא עושה זאת בסרט חדש לצד השחקן הכי סורר על השטיח האדום, צ'ארלי שין. לא ברור לאן בדיוק מכוונת פאלי כשהיא מוסיפה לרזומה סרט נוסף, לאחר שהצטלמה לאחד אחר, יחד עם מארק וולברג - אך נראה שהיא מדביקה את הכותרת "מולטי-טאלנט" לקורות חייה התופחים. קוקוקוריקולום ויטה!

יותר משנה עברה מאז שהסתיימו הצילומים, אך כעת שוחרר באופן רשמי הטריילר של "הצצה למוחו של צ'ארלס סוואן השלישי" – בו ניתן לראות את פאלי בכמה סצנות עיקריות, כשהיא צווחת לועזית רהוטה ומשכנעת (בפריימים של מאית שניה) שכן, יש לה את זה. להלן פניה נרגשת למקבילותיה הישראליות – הישמרו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובשת את שין, אך היתה מעדיפה את קוצ'ר. פאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסרטו הראשון של רומן קופולה (הבן של פרנסיס פורד) פאלי ושין מכבבים זה לצד זו, כפי שניתן לראות בפרומו: כשהיא מגלמת את מריה קלרה, האקסית של צא'רלס סוואן (צ'ארלי שין). על פי הדיווחים, פאלי נבחרה לתפקיד על ידי קופולה ג'וניור בעצמו. פייר, סחטיין.


גם וואלה! סלבס רשומה בקרדיטים של הסרט הנ"ל. היא היתה נערת המים של פאלי - ולעד תהיה.


עלה ברשת: בר פאלי בעירום מלא

בר פאלי חושפת ישבן במגזין רוסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully