וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אייל גולן ורוסלנה רודינה בדרך לפרידה?

וואלה! סלבס

1.12.2012 / 11:45

אחרי תשעה חודשים ביחד, היחסים של הזמר הלאומי והדוגמנית הצמודה שלו עלו על שרטון ועל פי מקורבים הם החליטו להיפרד. ליאם הפקות: "הכל בסדר. שבוע טוב". וואלה! סלבס שבורה

ללכת או להישאר: נראה שתשעה חודשים הספיקו לזמר הכי מפורסם במדינה, אייל גולן, ולבת זוגו, הדוגמנית רוסלנה רודינה, כדי להבין שהם מיצו את האהבה ולאחרונה, כך על פי מקורבים, החליטו לפרק את החבילה הרומנטית.

חברים של השניים סיפרו כי בשבוע שעבר נסע גולן להופיע ברומניה, בזמן שרודינה טסה לטיול משפחתי ברוסיה. ביום חמישי האחרון הוא כבר בילה בפתיחה של בר חדש בתל אביב ללא החברה הצמודה.

אייל גולן, רוסלנה רודינה. רפי דלויה
בימים טובים יותר./רפי דלויה

"בזמן האחרון הם מבלים פחות ופחות ביחד", סיפרה מקורבת לשניים, "הם נפרדו וחזרו כמה פעמים בשבועות האחרונים ועכשיו נראה שזה סופי", הוסיפה.

כזכור, לאחר הגירושין מאם ילדיו, אילנית לוי, יצא אייל עם הדוגמנית טאטום מירנדה. הקשר לא החזיק זמן רב וזמן קצר לאחר מכן, פגש גולן את רוסלנה. במהלך החודשים בהם ניהלו מערכת יחסים זוגית, עברו השניים לגור ביחד והקפידו לתעד את הזוגיות המלבלבת ברשתות החברתיות.

מליאם הפקות נמסר: "הכל בסדר. מאחלים שבוע טוב לכל בית ישראל".

וואלה! סלבס דפקה לאייל על הדלת עם גלידה של בן אנד ג'ריס, אבל אז הגיע השומר של הבניין ובעט בה החוצה. אחרי שהוא כמובן לקח לה את הגלידה.

היו זמנים: אייל ורוסלנה בדאבל דייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully