וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר ודנה ספקטור יוצאים להגנת בר רפאלי

וואלה! סלבס

20.11.2012 / 10:58

החבר הטוב של הדוגמנית והעיתונאית הידועה החליטו שהעליהום שנעשה על הרפאלי, בעקבות דבריה, הוא מוגזם והחליטו לצאת לטובתה בטוויטר. וואלה! סלבס חברת אמת

היום השביעי במבצע עמוד ענן הוא גם היום השלישי של העליהום הרועש על הטופמודל, בר רפאלי. נראה כי מסר אחד הומני של הדוגמנית, על כך שהיא מתפללת לשקט בשני הצדדים, גרר תגובות חסרות פרופורציה של טוקבקיסטים זועמים וכן, גם של "הצל" שפינק אותה בסטטוס עוקצני, והסתיים אתמול (ב') בריב מתוקשר מעל דפי הפייסבוק של העיתונאית ליאורה גולדנברג שטרן ושל אמה של רפאלי, ציפי לוין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך נראה שהסערה מתעקשת שלא לדעוך, והפעם דווקא מהצד השני: חבריה של בר החליטו שהם לא שותקים יותר והביעו תמיכה בצורת טוויט, ברשת החברתית התוססת. אסי עזר צייץ: "זה שאני כואב את מותם של ילדים חפים מפשע בעזה לא אומר שאני לא מתפלל לשלומם של תושבי הדרום או לשובם בשלום של חיילי צה"ל" ואף הוסיף "רואה כל מיני כתבי רכילות תוקפים באגרסיביות מפורסמים על כך שהם מעזים לכאוב ולרחם גם על סבלם של הצד השני. עצוב.”

בר רפאלי. טוויטר, אתר רשמי
מתייצב להגנתה. אסי עזר/אתר רשמי, טוויטר

גם העיתונאית והמחוברת דנה ספקטור לא ישבה בשקט וצפתה מהצד. "מדאיגה אותי ההתקפה המטופשת הזאת על בר רפאלי. כמו עדר שמחפש את מי לשנוא". כתבה בפיד של הדוגמנית.

מפורסמת נוספת שיצאה להגנתה של רפאלי היא נטלי דדון, שכתבה "הרצון שלה הוא שלא יהיו נפגעים משני הצדדים, אני חושבת שההומניות שבתוך כולנו שואפת לזה, אסור לנו לרגע להיות דומים להם או לרצות בפגיעה בחיי אדם, זה הדבר שמבדיל אותנו מהם ואסור לנו לאבד את זה".


לעומתן, רפאלי, שעל פי מקורבים לא מבינה על מה המהומה, החליטה לשמור על שתיקה ולא לענות לכל המלעיזים שיוצאים נגדה. פייר? צודקת.


וואלה! סלבס רצתה לצאת להגנתה של הרפאלי, אבל אין לה ביצים בשביל זה. אבל היא מתה עליה!


זמן תגובה: אמא של בר רפאלי משיבה אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully