וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך חדש בתעשייה: הצל נגד בר רפאלי

וואלה! סלבס

19.11.2012 / 12:18

רפאלי הצליחה לעורר גם את זעמו של הראפר שהחליט להעביר לה מסר בוטה, בלשון המעטה: "עם כל הכבוד לתחת והציצי היפים שלך, תייצגי גם את העם שלך". וואלה! סלבס חטפה ת'קריזה

נראה שימים קלים לא עוברים על בר רפאלי, ולא, לא בגלל הטילים שנופלים על מדינת ישראל, אלא בעיקר בגלל הריקושטים שהיא מקבלת בעקבות הדברים שכתבה בטוויטר שלה.

כזכור, אתמול (א') פרסמה הטופמודל ציוץ בו כתבה: "אני מתפללת לשלומם של האזרחים משני הצדדים, וליום בו נחיה בשלום ובהרמוניה. אמן". הדברים כאמור, עוררו את זעמם של הטוקבקיסטים, שטענו כי רפאלי לא תומכת בעם שלה ומנסה למצוא חן בעיני כל הצדדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק ציצים יפים./מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד טוקבקיסטים אנונימיים, הדוגמנית הצליחה להרגיז גם את הראפר יואב "הצל" אליאסי, שהחליט לפנק את רפאלי בסטטוס משלו. "בוקר טוב גברת בר רפאלי היקרה", כתב אליאסי, "עם כל הכבוד לתחת והציצי היפים שלך שאת דואגת להציג ולייצג בכבוד על שער של כל מגזין בעולם אולי תייצגי גם את העם שלך (ישראל לא ארה"ב, במקרה ושכחת). תפסיקי לנסות לצאת יפת נפש והומנית. את רק יוצאת מזויפת וצבועה". שנאמר, אאוץ'.

רפאלי היא לא היחידה שעוררה את זעם הטוקבקיסטים. גם חברתה הטובה מעבר לים, קים קרדשיאן, צייצה ביום שבת כי היא "מתפללת עבור כולם בישראל". התגובות הזועמות שהיא קיבלה גרמו לה להסיר את הציוץ ולהתנצל.


וואלה! סלבס אף פעם לא לוקחת צד, גם ככה היא בגודל של האו"ם.


בגזרת החברה הטובה: נעה תשבי בנאום פרו ישראל ספונטני בחו"ל

קר לה: הימים הקשים של יונית לוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully