וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר חושף: הרגעים בהם הוא מרגיש הומו

יוני פרוים

14.11.2012 / 14:03

אם תהיתם מתי הוייב הגאה של עזר, מנחה האח הגדול, פורץ בסערה החוצה: אתם מוזמנים לצפות בוידיאו, ולגלות. עזר הגיע להשקה של שירי מימון ושפך את הלב. וואלה! סלבס מרימה

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

נראה שאין ראיון אחד עם אסי עזר שלא עובר מבלי שתשאל שאלה על המיניות הכה מסקרנת שלו. המנחה מ"האח הגדול", הגיע אתמול להשקת האלבום של שירי מימון, ביחד עם החברה הטובה יעל גולדמן והחליט לשפוך את הלב ולגלות כמה דברים שבטח יעניינו אתכם.

כשנשאל המנחה התימני האם הוא יהיה דוד טוב, הוא הודה שהוא בכלל שכח מההריון, אבל אמר שהוא הרגיש שמימון בהריון לאחר שקרא ראיון איתה באחד מהעיתונים. לאחר מכן הודה עזר כי הרגעים שבו הוא באמת מרגיש הומו, הם בזמן שהחברות הטובות שלו מתעברות.

ומה מימון חושבת על כל עניין ההריון? אה, היא בכלל לא מתייחסת אליו כרגע." אני בן אדם של פרויקטים. מה שיש לי בראש עכשיו זה ההשקה, והשלב הבא הוא הפסטיגל ואחרי זה אני אוכל להתפנות לקראת האמהות, שאני עוד לא שם".

וואלה! סלבס כמו כל אם פולניה טובה, ניצלה את המומנטום לבדוק מה קורה בגזרת החברים הטובים והאם גם הם מעוניינים בילדים. "ייקח קצת זמן", אמר הראל סקעת, "ייקח כמה שנים". לעומתו, האקס שלו, עזר, יותר מפוקס ויודע שבשנת 2014 אתם כבר תראו אותו עם ילד חמוד.

גם לוואלה! סלבס יהיה ילד ב 2014, אחרי שהיא תגנוב לאסי עזר. אל תגלו

מופע האימים של ריקי גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully