וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנשיונל: לירז דרור בדרך לקמפיין בינלאומי ענק

וואלה! סלבס | צילום: קוקו, יח"צנים

6.11.2012 / 10:49

הדוגמנית הצעירה תתעופף בקרוב לשלושה שבועות בלונדון הקרה, שם תעבוד על קמפיין עולמי לוהט של בית אופנה ידוע. מזל שסבתא שלה גרה באנגליה. וואלה! סלבס האו דו יו דו

אנחנו מכירים את בר רפאלי כדוגמנית המקומית המצליחה ביותר ברחבי העולם, אבל ייתכן שבקרוב מאוד תהיה ישראלית יפה וצעירה ממנה שתשתלט על הגלובוס: לירז דרור. הדוגמנית, שמשמשת כפרזנטורית של רשת קסטרו לצד גל גדות, תטוס ביום חמישי הקרוב לנסיעת עבודה באנגליה. שם, כך גילו לוואלה! סלבס, היא תעבוד על קמפיין ענק של חברת אופנה בינלאומית גדולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכסה היטב בדרך ללונדון? דרור מצטלמת לקסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול (ב') הצטלמה דרור בבניין נטוש יחד עם הפרזנטורים הגבריים של קסטרו, יונתן ווגמן ואריק מור, לקמפיין החורף הצבעוני של חברת האופנה הישראלית. בעוד כמה ימים, היא תארוז את הארוס הטרי שלה, איציק פינטו, ותתעופף מכאן ללא פחות מ-20 ימים של עבודה אינטנסיבית עבור בית האופנה בלונדון הרחוקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבע אדום! דרור והחברים על הסט של קסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שכולם מאוד סקרנים, את שם בית האופנה הידוע עדיין אסור לה לחשוף, כיוון שהפרוייקט נשמר תחת מעטה כבד של סודיות. הדוגמנית בת ה-21 תפגוש שם את בעלי החברה, מנהליה ואפילו את המעצב הראשי, הכל כדי לוודא שהקמפיין יהיה מושלם.

כדי שתרגיש נוח בבירה הקרירה, שכרו עבור הבחורה העובדת והארוס דירה בעיר. אבל הנחמה האמיתית של דרור (מלבד בן הזוג הדואג שיישאר קרוב אל לבה), היא סבתא שלה מצד אמה הבריטית, שמתגוררת בעיר קרובה ללונדון ותדאג לפנק את הזוג בכל ביקור אצלה בסופי השבוע. הרי אין כמו פינוק אצל סבתאל'ה.


וואלה! סלבס הכי אוהבת לבקר בכל כמה חודשים אצל הסבתא המפורסמת שלה, המכשפה הרעה מהמערב.


למה לירז דרור סירבה למטוס פרטי ומתנות מאוליגרך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully