וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט, מאמא: מייגן פוקס ילדה בן

שירות וואלה! סלבס

18.10.2012 / 7:00

השחקנית השווה ובעלה בריאן אוסטין גרין הביאו לעולם ילד משותף ראשון בשם נואה שאנון. אז למה הם שמרו את העובדה המשמחת בסוד במשך כמה שבועות? וואלה סלבס שושואיסטית

אם עד היום חשבתם שמייגן פוקס היא שחקנית ממוצעת אבל אחת הנשים השוות של הוליווד, כעת תוכלו לראות אותה באור שונה לחלוטין: בתור מילף לוהטת. פוקס הודיעה אמש (ד') על לידת בנה הבכור, ילדה המשותף עם בעלה, השחקן בריאן אוסטין גרין, באמצעות סטטוס בעמוד הפייסבוק שלה.

בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. Andrew H. Walker, GettyImages
אמא ואבא. מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין/GettyImages, Andrew H. Walker

מה שבהחלט מפתיע הוא שהילד הגיח לאוויר העולם כבר לפני כשלושה שבועות, בסוף חודש ספטמבר, והדבר נשמר בסוד מוחלט ממש עד עכשיו. אם ניקח בחשבון את המוניטין של אמא שלו, כשחקנית מוצלחת יותר כאשר היא מופיעה על המסך בלבוש מינימלי (אם בכלל), מפתיע שלא חשפו את דבר הלידה מוקדם יותר ובכך אפשרו לכולם כמה שבועות של התאוששות.

אם כבר חשיפה, האמא בת ה-26 גילתה שהצאצא הטרי עונה לשם נואה שאנון גרין. זהו בנה הראשון, וילד שני לצמוד בן ה-39 שלה בשמונה השנים האחרונות, שאתם ודאי מכירים מ"בוורלי הילס 90210". "הוא בריא, שמח, ובעצם מושלם", כתבה פוקס בהודעה, "אנו נרגשים לקרוא לעצמנו הורים של הנשמה היפה הזו. לנצח אהיה אסירת תודה על הקשר המקודש נטול התנאים איתו". כאמור, פרחה הוליוודית.


וואלה! סלבס ניסתה לשמור בסוד את העובדה שהיא סובלת מנפיחות, אבל משום מה הרגישו את זה באוויר סביבה.


מייגן פוקס ועוד כוכבי הוליווד נגד הפפראצי

פוקס כיכבה לצד בר רפאלי ברשימת הנשים הלוהטת בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully