וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה, ג'יי זי והנשיא אובמה מתמנגלים

שירות וואלה! סלבס

20.9.2012 / 16:06

הנשיא אובמה ממשיך ליהנות מתמיכתה של הוליווד בהמשך כהונתו, הפעם אלו היו ג'יי זי וביונסה, שהצליחו לגייס ארבעה מיליון דולר למען קמפיין הנשיאות. וואלה! סלבס ירוקה

ביום שלישי האחרון (19.9), בשעות הלילה המאוחרות, קיימו בני הזוג, ביונסה וג'יי זי אירוע גיוס כספים למען קמפיין הנשיאות של ברק אובמה, ובכך הצטרפו לסופר סטארים נוספים שהביעו תמיכה ציבורית בהמשך כהונתו של הנשיא הנוכחי. כזכור, סקרלט ג'והנסון, נטלי פורטמן וקמרון דיאז כבר עשו זאת קודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה דעתכם על חדר פרטי? ג'ייזי, ביונה ואובמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האיוונט התקיים במועדון 40/40 בניו יורק, האורחים התבקשו לשלם 40 אלף דולר לכרטיס, ובכך הצליחו בני הזוג לגייס כ-4 מיליון דולר למען אובמה. הנשיא בתגובה אמר לזוג שהופיע בלוק ייצוגי במיוחד: "בי וג'יי, אני מאד מודה לכם על הידידות" והוסיף "ביונסה לא יכולה להיות מודל טוב יותר בשביל הבנות שלי, היא נושאת את עצמה בכזו עוצמה ואיזון, יש לה כל כך הרבה כשרון".

אובמה שיבח את הזוג ופרגן לו על ידי כך שסיפר שאשתו מישל ובנותיו סאשה ומאליה כועסות שלא הגיעו לאירוע, ובקריצה הוסיף אובמה לכיוונו של ג'יי זי "לשנינו יש דבר אחד במשותף, וזאת העובדה שהנשים שלנו יותר פופולריות מאתנו". ג'ייג'יי, פרזידנט אובמה איז טיזינג יו.


וואלה! סלבס גייסה בשביל אובמה כמות אינסופית של חומוס אחלה, כדי שיהיה לו מה לנגב בין נאום לנאום


לאן הפליגו ביונסה, ג'יי זי והתינוקת?

קניה ווסט וג'יי זי מציגים: אלימות קשה בקליפ חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully