וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטן סטיוארט: "אני ורוברט נהיה בסדר גמור"

שירות וואלה! סלבס

9.9.2012 / 11:17

הכוכבת, שרק לאחרונה בגדה בבן זוגה, רוברט פטינסון, נשמעה אתמול (ש') אופטימית במיוחד לגבי היחסים של השניים. ובינתיים, היא כבר רכשה בית חדש. וואלה! סלבס מבולבלת

חדשות טובות למעריצי "דמדומים": אם להאמין לגברת קריסטן סטיוארט, נראה כי הקאמבק שלה ושל אהוב ליבה, רוברט פטינסון, נראה קרוב מתמיד.

בפרימיירה לסרטה החדש, "on the road", שנערך בפסטיבל הסרטים בטורונטו, נראתה הכוכבת מחויכת מתמיד, וכשנאלצה לענות על שאלת 'יחסינו לאן', השיבה סטיוארט: "אנחנו נהיה בסדר גמור". גם רוברט חושב ככה?

קריסטן סטיוארט בפסטיבל הסרטים בטורנטו. GettyImages
יהיה בסדר. קריסטן/GettyImages

כזכור, בשבוע שעבר, פרסמו אתרי הרכילות מעבר לים, כי השניים מגששים את דרכם חזרה האחד לזרועות השנייה, וכי לאחר שיחת טלפון ארוכה, השתכנע כוכב דמדומים לפגוש את האקסית הבוגדנית שלו, על מנת להבין לאן יחסיהם הולכים.

לעומת זאת, בזמן שסטיוארט התראיינה וסיפרה כמה היא אופטימיצת, התפרסמו ידיעות מעבר לים, כי ההוליוודית רכשה, ביחד עם אמה, אחוזה חדשה בשווי של 4.8 מיליון דולר.

רוברט פטינסון, קריסטן סטיוארט. GettyImages
יהיה קאמבק או לא?/GettyImages

כזכור, צמד האוהבים חלקו בית משותף בלוס אנג'לס, ולאחר הפרידה המדוברת, הם החליטו לעזוב את הבית. בזמן שפטינסון התחבא בביתה של ריס ווית'רספון, השמועות אמרו כי סטיוארט מתנחמת דווקא בביתו של המפיק ג'ובאני אניילי.


הבית, אם אתם מוכרחים לדעת, כולל חמישה חדרים הפרוסים במבנה בעל שלוש קומות, גינון מפואר, רצפת עץ וקירות זכוכית אטומים. ע"פ דיווחים מעבר לים, הרכש החדש נרשם למעשה על שם אמה של סטיוארט, ג'ולס מאן, אשר כמו הבת עברה פרידה באוגוסט האחרון והתגרשה מאביה של קריסטין, ג'ון סטיוארט. אאווץ'.

בדרך לקאמבק? רוברט וקריסטן בדרך למפגש

ובינתיים: רוברט פטינסון וקייטי פרי מתקרבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully