וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הגמר: אייל גולן תומך בענת הראל

וואלה! סלבס

20.8.2012 / 13:07

המלך של עולם המוזיקה המזרחית, החליט לגייס את המעריצים שלו לטובת השורדת הספורטיבית. "אם אתם חושבים כמוני, הצביעו לה". ויש גם קשר משפחתי. וואלה! סלבס מסמסת

אם אתם עדיין מתלבטים למי להצביע בגמר הגדול של הישרדות VIP, אולי אייל גולן יוכל לעזור לכם בהחלטה הכה גורלית. הזמר המסוקס פרסם אתמול (א') בדף הפייסבוק הפרטי סטטוס על ההתמכרות החדשה שלו לתכנית הריאליטי.

"הישרדות vip הגיעה כמעט לסיומה, את כל המשתתפים אני מכיר הכרות כזו או אחרת, חלקם מכרים וחלקם חברים טובים.
מאוד נהניתי לצפות בעונה הזאת ואף אגלה לכם סוד, פרקים שהפסדתי בשל הופעות הקלטתי. העונה היתה רווית מתחים, הומור, תככים, הירקמות חברויות, רגש ועוד".

אייל גולן.
הגולן עם הראל.

לאחר שסיים את ההשתפכות, עבר גולן לחלק המעניין באמת, והצהיר כי עבורו יש רק זוכה אחת. למקרה שלא הבנתם, מדובר בענת הראל: "לכל המתמודדים, מגיע שאפו ענק! על ההשתתפות, ההתמדה והתחרות. אך כולנו יודעים כי בכל תחרות יש רק זוכה אחד. אנה, שגב וענת כולכם מדהימים והוכחתם שאתם שורדים. אך בעיניי יש שורדת אחת בתחרות הזאת שורדת שניצחה ברוב המשימות, שמרה על יושר והגינות, הוכיחה ספורטיביות והישרדות אמיתית- ענת הראל! אם אתם מסכימים איתי אנא הצביעו לה בנענע עשר ללא תשלום, או בסמס 7272 ספרה 6".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וזה לא הסוף: גולן הוסיף כי לפני מספר ימים, ממש במקרה, גילה שיש לו קשר מיוחד עם השורדת האהובה עליו: "אתמול גם גיליתי ממש במקרה, כי עמית הראל, נגן הפסנתר המוכשר שמלווה אותי בהופעות שנים רבות, הוא גם אחיה (: הכל נשאר במשפחה, ושוב בהצלחה רבה לכולם". שנאמר: פרט שולי.

בתמורה, השורדת ההורסת החליטה להחזיר בפירגון לגולן וכתבה סטטוס: "אייל גולן המלך הבלתי מעורער תומך בי!!! איזה כיף :-)".

וואלה! סלבס כבר התחילה לסמס. ככה זה, היא עושה כל מה שהמלך אומר לה לעשות.

צפו: הימורי הגמר של ענת הראל ואנה ארונוב

בוקי: "מי שיחליט מי יהיה השורד האחרון זה יוליה, עזאם ואני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully