וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את מי שרפה אורית פוקס?

וואלה! סלבס

7.6.2012 / 8:39

האישה והחזה בסך הכל רצתה לצאת לשתות כמה דרינקים על הבר עם חבר טוב, אבל אז העניינים התחממו, שלא לומר התלהטו. וואלה! סלבס שרופה על עצמה

נראה שהמזל הרע לא ממש מעוניין להרפות מאורית פוקס. אחרי שהוכשה בחזה המלאכותי שלה על ידי נחש שובב, קבלו את הדרמה החדשה בחייה של הבלונדה.

בתחילת השבוע, הגיעה לה פוקס ביחד עם חבר קרוב לבר ה"טריולה" שבפתח תקווה והתמקמה על הבר. לאחר כמה דרינקים, ניגשה אליה מעריצה וביקשה תמונה, פוקס מיד הסכימה, מה שגרם גם לברמן להרגיש מספיק בנוח עם הפצצה המחומצנת ולבקש להצטלם איתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמישהו יביא מטף! פורס רותחת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר סשן תמונות של חצי מבאי המקום, החליט הברמן ללכת על כל הקופה והציע לפוקס להיכנס אל מאחורי הבר ולשמש על תקן ברמנית. הבלונדה הלוהטת לא היססה וקפצה על ההזדמנות.

בין מזיגת בירה להקפצת טקילה, החליט הברמן להרשים את אורית בכמה פעלולים והדגים לה איך הוא מקפיץ ברנדי לוהט (משקה חריף עם אש אמיתית), מה שהוא לא לקח בחשבון זה שפוקס מאד פחדנית וברגע שהיא ראתה את האש קופצת באוויר, היא נבהלה, העיפה את כוס האש לכיוונו של הברמן וזו נפלה על ידו וגרמה לכוויה.

אנשי המקום מיד שפכו מים על ידו של הברמן וחבשו אותה, אך זה לא עזר כל כך, וידו של הברמן נכוותה קשות. כמובן שפוקס התנצלה והסבירה כי לא ידעה שמדובר בפעלול שכזה.

הדבר היחיד שוואלה! סלבס שורפת הם הקשרים שלה בתעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully