וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת בעולם מדווחת: מדונה פתחה את סיבוב ההופעות העולמי בישראל

1.6.2012 / 10:35

"מדונה הראתה שהיא לא ליידי(גאגא)", "מדונה קראה לשלום", "דם ואקדחים בפתיחת סיבוב ההופעות של מדונה" - צפו בעוד קטעים מהמופע המדובר בעולם

יח"צ - חד פעמי

33 אלף צופים ראו אתמול (חמישי) את מדונה משיקה את סיבוב ההופעות החדש שלה באיצטדיון רמת גן אבל כצפוי המופע עורר עניין רב גם מחוץ לישראל - למעלה ממאה כלי תקשורת בינלאומיים סיקרו אותו וכמה אלפי מעריצים של מדונה מחוץ לישראל הגיעו אליו במיוחד.

המופע, שפתח את סיבוב ההופעות שמלווה את האלבום החדש של מדונה "MDNA", תואר בסוכנות הידיעות הצרפתית כ"ממתק לעיניים". הסוכנות דיווחה כי "לוק קתולי ואפל נשזר בדם ואקדחים כשמדונה פרצה לבמה בתל אביב והשיקה את סיבוב ההופעות המצופה לאלבום החדש שלה". עוד דווח כי "בין השירים פנתה מדונה לקהל הישראלי וקראה להם לפעול לשלום".

נאום השלום של מדונה:

סוכנות הידיעות אי-פי דיווחה גם היא כי "כוכבת הפופ פתחה את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה מול עשרות אלפי מעריצים נלהבים בישראל, מדינה איתה יש לה קשר ארוך ומיוחד". סוכנות הידיעות רויטרס התייחסה למסר של מדונה לשלום במזרח התיכון "למרות שבחלק מהנאמברים היותר צבעוניים במופע היא הראתה שפיכות דמים ואלימות". עוד נמסר כי "המאמץ לא פגע ביכולות השירה של מדונה למרות שהיא היתה קצת קצרת נשימה כשדיברה אל הקהל בין השירים". הסוכנות שמה דגש גם על העקיצה של מדונה כלפי ליידי גאגא וסיפרה על הבדיחות שהתעוררו סביב היריבות המדומיינת בין השתיים בעקבות הטענות לחיקוי: "מדונה הראתה שהיא לא ליידי(גאגא)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מדונה עוקצת את ליידי גאגא:

עוד דווח כי סיבוב ההופעות שהושק אמש בתל אביב הוא סיבוב ההופעות הבינלאומי התשיעי של מדונה. מישראל מדונה ממשיכה לאבו דאבי ואז לאירופה ולארצות הברית. מדונה תסיים את סיבוב ההופעות באוסטרליה, שם לא הופיעה יותר מעשרים שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully