וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשבר רפאלי פגשה את וורן בייטי

וואלה! סלבס

24.5.2012 / 12:07

אמא שלה אמנם יצאה עם השחקן ההוליוודי לפני כ-35 שנה, אבל וורן בייטי לא שכח את זה ואפילו אמר לליאונרדו: "החברה שלך יפה, אבל אמא שלה יותר". וואלה! סלבס אמא יש רק אחת

יח"צ - חד פעמי

כולכם כבר מכירים את הסיפור החרוש על אמא של בר רפאלי, ציפי לוין, שהייתה גם היא נערת זוהר, אי שם בשנות ה-70, ויצאה עם השחקן ההוליוודי וורן בייטי. מה שאתם לא יודעים הוא, שגם ברבור פגשה את ביטי ואף סיפרה לו שהיא הבת של האקסית שלו.

בר רפאלי.
בר וגיל פותחים שולחן

רפאלי, שתתארח הערב בתכניתו של גיל ריבה, "מי בא לארוחת ערב", סיפרה כי כבר מילדות היא ידעה שיום אחד היא תפגוש את וורן בייטי. כך גם היה, יום אחד הגיעה הרפאלי למסיבה של מפיק העל ארנון מילצ'ן באל.איי וראתה שם את השחקן ההוליוודי. "אמרתי אוקיי תזדקפי, שיער אחורה ולמטרה", סיפרה רפאלי, "הלכתי, אמרתי לארנון שלום ואז אני מסתכלת על וורן ואני רוצה להגיד לו ואני רואה את אנט בנינג לידו והבנתי שזה לא לעניין". קרייסס נחסך.

אבל הסיפור לא נגמר כאן. רפאלי המשיכה וסיפרה, שלמחרת האקס שלה, ליאונרדו דיקפריו, דיווח לה שפגש גם הוא את בייטי שאמר לו כי פגש את הרפאלי במסיבה. "הוא אמר לו פגשתי את החברה שלך אתמול בלילה והיא מאוד מאוד יפה, אבל אמא שלה, אמא שלה הייתה...".

כשוואלה! סלבס פגשה את וורן בייטי, לא קרה כלום. כי בדיוק השומרים תפסו אותה והעיפו אותה מהמסיבה. ככה זה שמסתננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully