וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נעמי קמפבל התחתנה בבית לחם?

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

22.5.2012 / 13:44

הטופ-מודל שחוגגת היום יומולדת 42, צולמה יוצאת מהמלון בו היא שוהה כשהיא לבושה בשמלה לבנה. משם המשיכה לכנסיית המולד בבית לחם. האם שם היא תתחתן? וואלה! סלבס איי דו!

מאז הגעתה של נעמי קמפבל לארץ הקודש אמש (ב'), עלו הרבה ספקולציות לגבי מטרת הביקור. כעת נראה כי נמצא הפיתרון: הטופמודל הגיעה לישראל לקחת חלק בחתונה.

נעמי קמפבל. ניר פקין
יפות בלבן. נעמי וידידה/ניר פקין

על פי התמונות שצולמו היום (ג') בצהריים, בהן נראית קמפבל יוצאת מחדר המלון שלה בירושלים, לאחר שמעצב שיער נקרא לחדרה לסדר לה את הפריזורה. כשיצאה מהמלון היא צולמה כשהיא לבושה בשמלה לבנה ומלווה בחברה נוספת שלבושה גם היא בשמלה לבנה, לא ברור אם הכלה היא החברה או שמא הסופר מודל, בעצמה.

נעמי קמפבל. ניר פקין
ואיפה ההינומה? נעמי סוחבת בעלייה/ניר פקין

לאחר שיצאה מהמלון והבחינה בצלם של וואלה! סלבס מיהרה הדוגמנית לרוץ אל הוואן שחיכה לה בחניה, ומשם המשיכה החבורה העליזה הישר לכנסיית המולד שבבית לחם, שם ככל הנראה תערך החתונה. נכון לכתיבת שורות אלו, לא ברור מה הייתה מטרת הביקור, שכן גורמים בבית לחם מספרים כי היא שמרה על הביקור תחת מעטה חשאיות כבד וביקשה שלא לצלם אותה.

נעמי קמפבל. ניר פקין
קולולו! ככמה מתחתנים בלי חינה?/ניר פקין

בתום הסיור בכנסייה, המשיכו קמפבל ובן זוגה להסתובב בעיר ולהתרשם ממנה כשבסיומו חזרו למלון בירושלים. ככל הנראה, קמפבל תצא לחגוג היום בערב את יום הולדתה באחת מהמסעדות בעיר.

כזכור, לפני מספר חודשים פורסם באתרי הרכילות מעבר לים כי קמפבל קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה, ולדיסלב דורונין, וכי השניים אף רכשו בית ביחד. האם הגיעו השניים על מנת לממש את ההצעה ולמסד את היחסים ביניהם?

וואלה! סלבס אומרת איי דו לכל אוליגרך שעובר לידה. גם אם הוא לא שאל כולם.

נעמי קמפבל. ניר פקין
החבר ההורס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully