וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: נעמי קמפבל בישראל

וואלה! סלבס

21.5.2012 / 19:57

מספר שעות לפני שהיא חוגת את יום הולדתה ה-42, נחתה בישראל הטופמודל הכי שערורייתית, נעמי קמפבל, לביקור פרטי ומרגש. וואלה! סלבס הסבר פנייך לתיירת

רגע לפני שהסופר מודל מהניינטיז, נעמי קמפבל, חוגגת יום הולדת 42, החליטה המודליסטה שהיא חייבת להגיע לישראל. וכך, בשעות אחר הצהריים המאוחרות נחתה קמפבל בשדה התעופה בן גוריון.

מגזין הבידור "ערב טוב עם גיא פינס", פרסם הערב (ב') תמונות ראשונות של הדוגמנית, רגע לאחר יצאה מטרמינל "מצדה" היוקרתי השמור לאורחים מיוחדים ביותר. לאחר הנחיתה המשיכה הדוגמנית הישר לעיר הבירה ירושלים, שם, רגע לפני שעשתה צ'ק אין באחד המלונות היוקרתיים, יצאה לבדוק איך נראה הכותך המערבי מקרוב. כאשר הגיעה למקום הקדוש, הדוגמנית הקריזיונרית אפילו זכתה לסיור מודרך במנהרות הכותל.

נעמי קמפבל. ספק 500
קמפבל, הערב בכותל המערבי בירושלים/ספק 500

עדיין לא ברור מהי מטרת הביקור בארץ, מאחר וחברתה הטובה, הדוגמנית בר רפאלי, שוהה בימים אלו בניו יורק. וואלה! סלבס רק יכולה לנחש כי מאחר ומדובר ביום הולדתה, יתכן כי הדוגמנית הכי שערורייתית בעולם האופנה, הגיעה על מנת לחגוג כאן את המאורע המשמח.

למי שממש חייב לדעת, קמפבל מתארחת בסוויטת "ירושלים" היוקרתית בקומה ה-6. כצפוי מחדרה של סופר מודל, החדר מצויד בהליכון פרטי, פינת אוכל פרטית, ג'קוזי מפנק, חדר אורחים נפרד וחדר שינה ענק. רגע אחרי שחזרה ממנהרות הכותל, ולאחר שהבריזה למסעדת יוקרה בעיר, קמפבל הזמינה לחדרה שני בקבוקי שמפנייה יקרים. לא ממש ברור מדוע, אך, גם שני החדרים הצמודים לחדרה של הדוגמנית הוזמנו ונכון לרגעים אלה עומדים ריקים.

אם קמפבל תשהה בארץ מספיק ימים, יש אפשרות כי היא תפגוש כוכבת אחרת, מדונה, שאמורה לנחות ביום חמישי בישראל לפתיחת מסע ההופעות העולמי שלה.

המדינה היחידה שוואלה! סלבס מוכנה לחגוג בה את יום ההולדת שלה היא קזחסטן. שם עושים כבוד לקשישות. ושפם נשי.

נעמי קמפבל. ספק 500
הציור השבועי לילד: מי יכול למצוא סופרמודל בתמונה?/ספק 500
נעמי קמפבל. ספק 500
גוד, מייק מי ביוטיפול!/ספק 500
נעמי קמפבל. ספק 500
סיימתי להתפלל, עכשיו איפה הנשיא שיפנק אותי ביהלום דמים גנוב?/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully