וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הקרשים הלוהטים של התעשייה

וואלה! סלבס

11.5.2012 / 5:04

בביצה המעריצה בוזום שופע, דווקא השטוחות כקרשים עושות קריירה לוהטת ומובילות את עולם האופנה העילית. תנו להן כבוד. גם אם יש להן פיגורה של נער מתבגר. וואלה! סלבס אוספת קרשים

קייט מידלטון

עדיין לא ברור אם מידלטון הגיע למצב שטוח עקב הדיאטה החריפה בה היא נוקטת או שמא מראש דדיים מלכותיים הם לא הטרנד בארמון בקינגהם הא-מיני. כדי להשתחל לקוטור ולמנוע מנשיא צרפת (היוצא) לרייר לך על הדקולטה, חייבים פטמות בלבד. ציצים זה לחלשות.

גל גדות

מי שהוכיחה שממש לא צריך לבקר אצל ד"ר-שקר-כלשהו לסשן ניפוחים והרמות, היא גל גדות. למי שלא בילה על כדור הארץ בחודשים האחרונים ופספס את הניוז אז גדות נמצאת בימים פוסט לידה, מה שאומר שהיא מתחזקת זוג עופרים עגלגלים ועמוסי נוזלים. אבל היי, פעם קרש, תמיד קרש.

פריס הילטון

הילטון היא תעלומה. לכאורה פרחה מחומצנת עם תזרים מזומנים כשלה אמורה להתאשפז תחת סכים המנתחים אחת לשעתיים, אבל ההילטונית כל כך מרוצה ממה שהטבע נתן לה, (או חסך ממנה) עד שמחשופים עמוקים ושיחות על הציצים הנעלמים שלה, הם דבר בקובל בלו"ז היומי שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עדי אשכנזי

אשכנזי מעולם לא התיימרה להיות אורית פוקס שופעת ונוטפת סקס, אבל השטוחה הכי מצחיקה במזרח התיכון, הצליחה לגרום לכולם להרים את העיניים מהמחשוף הישר לאזור הפרצוף. החיוך שזוהר של אשכנזי לגמרי השכיח כי זוג האפרוחים שיש לה בחזייה רחוקים מלהיות תרנגולות הודו מפותחים.

נעמי קמפבל

בעידן הסופרמודלס של הניינטיז, אפס אחוזי שומן פלאס חזה שטוח היו המצרך הכי לוהט שכל דוגמנית יכולה היתה לבקש לעצמה. נעמי קמפבל הביאה את כל זה פלאס רגליים שלא נגמרות ועוד שמזכיר נימפה פוסט מקלחת שוקולד. כשיש את כל זה מי צריך שדיים?!

יעל גולדמן

גם גולדמן מתחזקת נכון לימים אלו דדיים נפוחים של אחרי לידה, אבל בימים כתיקונם, הדוגמנית המצליחה היא בעליהם הגאים של שתי בליטות חביבות ושובבות. קרש ארצישראלי גאה.

קייט מוס

מוס המציאה את טרנד השטוחות הלוהטות. לרגע קצר היסטוריה ההרואין-שיק הידוע לשמצה גרר לא מעט צעירות לוותר על מזון, לכווץ את אחוזי השומן לכדי שום דבר ולפלל לחזה שטוח כמו קרש גיהוץ. מוס זורמת עם הטרנד גם יותר מעשור אחרי וממשיכה ללבוש בגדים שמבליטים את היותה בעלת גוף של ילד בן 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully