וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר בזוגיות של אילנית לוי ואלירז

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

2.4.2012 / 19:40

יממה לאחר שאילנית לוי לרלרה על רצונה להביא ילדים לעולם, ללא חתונה יחד עם אלירז שדה, מקורבים לשניים מספרים על משבר חריף בזוגיות. וואלה! סלבס שלום בית

כשנה לאחר שהצהירו על הרומן הסוער והקפידו להשתזף תחת כל פלאש רענן של צלם פפראצי, נרשם השבוע משבר בזוגיות של אלירז שדה ואילנית לוי. השניים, שניהלו מערכת יחסים בשלט רחוק, הוא מדירתו בצפון תל אביב והיא מביתה שברחובות, חווים בימים אלו, לפי מקורבים, משבר חריף במערכת היחסים הנוצצת.

אילנית לוי, אלירז שדה. אביב חופי
מה נסגר איתכם?/אביב חופי

הערב, בתכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס", סיפר שדה, כי לאחרונה השניים אמנם חווים משבר בזוגיות, אך למרות הכל הוא עדיין מאוהב בה ושום דבר לא רשמי. במקביל, מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס, כי הסיבה האמיתית למשבר היא התנגדות משפחתו של אלירז לקשר ביניהם, "משפחתו של אלירז לא מרוצה מהעובדה כי אילנית היא גרושה פלוס שני ילדים, ומערימה קשיים ולחצים רבים על השניים".

עוד דווח לוואלה! סלבס, כי השניים מתקשרים בשבועיים האחרונים רק באמצעות הטלפון הסלולארי והודעות טקסט ולא נפגשו ולו פעם אחת. אילנית מצידה, מדגמנת עסקים כרגיל ולא חושפת שום פרט מהמתרחש בחייה הפרטיים.

מאיר קוטלר בשם אלירז: "אין תגובה".
מסוכנות ADD המיצגת את אילנית סירבו להגיב.

כזכור, רק אתמול (א') שודרה תכנית הראיונות "סמול טוק", של ערוץ הבידור השיראלי, שם נשמעה לוי, כשהיא מספרת על האהבה הגדולה שלה לשדה והרצון לעשות לו ילדים ללא לחץ של חתונה.

וואלה! סלבס מאמינה בזוגיות אוהבת רק כשלא צריך לראות אחד את השני יותר מפעם בשנה.

האח הגדול: יאנה חוזרת הביתה

האח הגדול: לאן נסע תמיר לאחר הגמר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully