וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי: רוצה ילדים מאלירז אבל לא רוצה חתונה שניה

וואלה! סלבס

1.4.2012 / 13:24

אילנית לוי רוצה ילדים, בעיקר בשביל אלירז, סולדת מחתונה ומודה: "אם אבא שלי היה בחיים, אולי לא הייתי מתגרשת". וואלה! סלבס סמול טוק

יח"צ - חד פעמי

אילנית לוי ההורסת, התיישבה על הכסא החם בתכנית הראיונות של יונתן ריגר, "סמול טוק", שתשודר הערב (א') ב"ערוץ הבידור הישראלי" של HOT, והורידה את כל המסכות.
בפעם הראשונה, מאז החלה לצאת עם אלירז שדה, הגיבה הפצצה החכמה על הזוגיות והודתה שהיא מוכנה לעשות לו ילדים, "אבל בלי חתונה".

במהלך הראיון הבהירה הדוגמנית, שהדעות המודרניות שלה לגבי ילדים ללא חתונה לא מקובלות על אמה, "אמא שלי תהרוג אותי, אבל חתונה זה לא הדבר הכי חשוב בעולם"
ואמרה שאם לא הייתה בזוגיות, לא הייתה שוקלת עוד ילדים, " יש לי שני ילדים ואם לא הייתי בזוגיות הייתי שמחה להישאר עם שני הילדים וזהו אבל זה לא המצב".

ריגר לא ויתר ושאל את לוי שוב, אם היא רוצה להביא ילדים בלי חתונה, הדוגמנית לא התבלבלה והשיבה: "כן, זה נראה לי יותר חשוב. אתה לא יכול לקחת מהצד שני את הדבר הכי חשוב בחיים. אם אתה בוחר באהבה שלך להיות עם מישהו שחייב לעבור את זה, אתה לא עושה את זה למענו, אלא למענכם". אל דאגה, הבטן של לוי לא תתעגל בחודשים הקרובים "זה יקרה עוד הרבה זמן", היא הרגיעה את המראיין המרוגש.

אילנית לוי, אלירז שדה. אביב חופי
רוצים ילדים בלי חתונה. אלירז ואילנית/אביב חופי

בהמשך התכנית, לוי נשאלה על הגירושים מהאקס המיתולוגי, אייל גולן. "יש לי המון כבוד לאבא, וגם לאייל יש את זה", הסבירה, "אני חושבת שאם אבא שלי היה בחיים, היינו חושבים פעמיים לפני כל דבר, היינו מתנהגים אחרת. אני הייתי מתנהגת אחרת".

כשנשאלה אם כל סאגת האנטריקוט נגד פרוסה עם שוקולד היתה מתרחשת לו אביה היה בחיים, לוי לא התבלבלה והודיעה שככל הנראה שלא, "אני מאמינה שאייל היה חושב פעמיים לפני שהוא היה מדבר".

התכנית המלאה תשודר הערב (א') ב 22:30, בערוץ הוט בידור ישראלי.

וואלה! סלבס מאמינה בחתונה בלי ילדים. אלא אם הילדים מבטיחים לצאת לעבוד בהזדמנות הראשונה.

מה אתם חושבים על מה שאילנית אומרת? בואו לרכל איתנו בפייסבוק.

האח הגדול: ויקטוריה אירולג'י מתפשטת

תמשיכו לרייר: בר רפאלי משחקת טניס בבתחתונים וחזיה

אחרי המשבר: אתי דודאי מבקשת מתחילה לחסוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully