וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינייד אוקונור ניסתה להתאבד

שירות וואלה! סלבס

12.1.2012 / 11:31

שינייד אוקונור עוברת תקופה לא טובה. אחרי שהתגרשה מבעלה 16 ימים אחרי שהתחתנו, הזמרת מודה היום כי ניסתה לשים קץ לחייה באמצעות מנת יתר של כדורים. וואלה! סלבס פסיכית

שינייד אוקונור הייתה בטוחה שהחיים שלה שבו למסלולם. היא התחתנה, עשתה קאמבק ומסע ההופעות שלה עומד לצאת לדרך. אבל מתברר שגם אצל הכוכבים, הכל יכול להתפרק בשנייה. 16 ימים לאחר החתונה, הודיעו אוקונור ובעלה על פירוק החבילה, מה שגרם לזמרת להיכנס לדיכאון.

אתמול (ד') הודתה אוקונור כי ניסתה להתאבד (!) פעמיים (!!) באמצעות בליעת כדורים פסיכיאטריים, "לקחתי מנת יתר", אמרה הזמרת, "די ברור שאלוהים אוהב אותי, למרות שאני לא מצליחה להבין למה". באמת לא ברור.

שינייד אוקונור. Graham Denholm, GettyImages
אלוהים אוהב אותך. אוקונור/GettyImages, Graham Denholm

במקרה של אוקונור אפשר לומר שהכתובת הייתה על הקיר, או יותר נכון על הקיר בטוויטר שלה. בחמישי האחרון, עת שהייתה בלוס אנג'לס, בלעה הזמרת מנה גדולה של כדורים פסיכיאטריים ומיד הובהלה לבית החולים, שם טופלה ונשלחה לביתה. אתמול (ד')תהתה הזמרת דרך חשבון הטוויטר שלה: "מישהו מכיר פיסיכיאטר בדאבלין או וויקלו? אני לא מרגישה טוב ובסכנה". מאוחר יותר היא שברה את הקרסול שלה והובהלה לטיפול בבית החולים. לפני יומיים ניסתה אוקונור שוב לשים קץ לחייה על ידי בליעת כדורים וגם הפעם ניצלה. מזליסטית.

כזכור, אוקונור ובן זוגה בארי הארידג' התחתנו בחודש שעבר, נישואים שלא ארכו זמן רב והזוג החליט להתגרש אחרי 16 ימים בלבד. אוקונור אמרה כי הסיבה לגירושים היא הלחץ המאסיבי שהופעל על בעלה מאנשים מסוימים לסיים את היחסים איתה.

וואלה! סלבס מזמן הפסיקה להאמין בכדורים פסיכיאטריים, הם פשוט לא עוזרים לה

לא כיף: שינייד אוקונור מתגרשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully