וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 18 יום: שייניד אוקונור מתגרשת

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimagesbank

27.12.2011 / 17:17

שינייד אוקונור שוברת את השיא של קים קרדשיאן ומתגרשת רק 18 יום לאחר שהתחתנה. הסיבה: החברים של בעלה. וואלה! סלבס מגורשת מגורשת מגורשת

שינייד אוקונור כנראה רצתה לשבור את השיא של קים קרדשיאן בנישואים קצרים, אז היא החליטה לשים סוף לזוגיות שלה ושל בעלה ב 18 הימים האחרונים - בארי הארידג'.

אוקונור, שניסתה לשמור את דבר הגירושים בסוד, הבינה שהדבר עתיד להתפרסם בקרוב והחליטה לשחרר בעצמה הודעה לתקשורת בה נאמר: " מהרגע שהכרנו, היה עליו לחץ מאסיבי על ידי אנשים מסוימים בחיים שלו, שיסיים את היחסים איתי". עוד הוסיפה הזמרת, "שלוש שעות לאחר החתונה, הכל נהרס על ידי אנשים בחייו של בעלי. כמו כן, היה לזה קשר למסע המטורף אליו גררתי את שנינו במטרה למצוא לי קצת גראס לעשן בליל הכלולות שלי, כי אני לא שותה. בעלי נפגע קשות מהחוויה הזאת וכן מהגישה של הקרובים אליו כלפי נישואינו. היה ברור לי שאם נישאר יחד, הוא יאבד יותר מדי".

שינייד אוקונור. Graham Denholm, GettyImages
מגורשת. שינייד/GettyImages, Graham Denholm

הזמרת סיימה את ההודעה כשאמרה: "הוא איש נפלא. אני אוהבת אותו מאוד. אני מצטערת שאני לא אישה רגילה. אני באמצ מאמינה, למרות שזה כואב להודות, שעשינו טעות כשמיהרנו להתחתן, מסיבות אלטרואיסטיות, מבלי להיות מודעים או מוכנים להשלכות על חייו של בעלי ואלו שחיים לצידו. הוא לא היה מאושר ולכן סיימתי את הנישואים"

כזכור, עבור שינייד אלו הנישואים הרביעיים. ברשימת הבעלים שלה אפשר למצוא את המפיק המוזיקלי ג'ון ריינולדס, העיתונאי ניקולס סומרלד וסטיבי קלוני, ממנו התגרשה לאחר שמונה חודשים.

וואלה! סלבס התגרשה מבעלה עשר דקות לאחר החופה. ככה זה כשהיא מגלה שטבעת הנישואים היא לא 20 קראט ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully