וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חושפת תמונות מהחיים האישיים

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP

20.11.2011 / 10:53

ביונסה הבינה שקהל המעריצים שלה לא תמיד מסתפק בקליפים והפפראצי שלה, אז הזמרת, שחשפה את ההריון שלה על במת MTV, חושפת עכשיו תמונות בלעדיות בדיוידי חדש. וואלה! סלבס צורבת

ביונסה אולי אוהבת את הפרטיות שלה, אבל אם יש משהו שהיא אוהבת יותר, זה לשתף את המעריצים שלה במה שקורה בהם באמת. הזמרת כבר למדה שסודות שהיא לא תספר, מדורי הרכילות וצלמי הפפראצי ישמחו לחלוק עם הקהל, אז היא לוקחת את העניינים לידיים וחושפת, לאט לאט את כל מה שאתם רוצים לדעת.

לאחר שחשפה את ההריון שלה ושל בעלה, הראפר ג'יי זי, מעל בימת טקס פרסי הוידאו של MTV, מול כל העולם וגיסתו, מתברר שביונסה בשלה לחשוף בפני המעריצים שלה גם תמונות מהחתונה שלה פלאס מחיי הנישואים. סקרנים? כמה דולרים וגם אתם תוכלו להציץ לה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה רק נראה פפראצי. צילום מסך מתוך אתר הסאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד שתקבלו את מארז הדי.וי.די הנחשק שהביונסה הכינה עבור המעריצים שלה, קבלו הצצה אל מה שעומד להיות שם: תמונה ראשונה מתוך ההכנות לחתונה הסופר סודית של הכוכבים בשנת 2008. אם חשבתם שהחתונה של יונית ועידו היתה שושואיסטית במיוחד, השניים האלה לקחו שיעורים אצל ביונסה וג'ייזי שעבדו אפילו על המוזמנים ורק בבוקר האירוע הודיעו להם על הלוקיישן האמיתי מחשש להדלפות.

עוד תמונה שנחשפת בין השירים וקטעי הלירלור של הביונסה היא תמונה של הזוג מטייל לו בירח הדבש ונראה כמו צמד טינאייג'רים מאוהבים, נטול מאבטחים ומעריצים סביבם (חוץ מצוות הצילום שהנציח את הכל). אל דאגה, למרות האפיל הפפראצי שיש לסרטון כולו, הזמרת היתה בשליטה מלאה לחלוטין. היא הפיקה, ביימה ואפילו ערכה את הקטעים עצמם. מולטי טאלנט או קונטרול פריק?

משרד הבריאות אוסר על וואלה! סלבס לחשוף את סרטון הבת מצוות שלה מחשש לבחילה לאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully