וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר הפאן: עידו ויונית בארץ

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

2.11.2011 / 13:00

הזוג המלכותי, ועכשיו גם הנשוי, יונית לוי ועידו רוזנבלום, חזרו מירח הדבש שלהם, אותו העבירו בשבועיים האחרונים באיים הקאריביים. וואלה! סלבס התגעגעה

אם התגעגעתם לחצי החיוך של מגישת החדשות הכי נחשקת בטלוויזיה - יונית לוי, או סתם התחשק לכם לראות את עידו רוזנבלום רובץ בבית קפה עם חברים, אתם יכולים להפסיק לפנטז. הזוג המלכותי עשה אתמול (ג') צ'ק אין בנתב"ג.

עידו רוזנבלום. ניר פקין
היוש, איך היה?/ניר פקין

מיד לאחר חתונתם המתוקשרת, אותה עטפו במעטה סודיות שלא היה מבייש מבצע צבאי, השניים ארזו מזוודה וטסו להם לירח הדבש פלאס ביקור בניו יורק, פלאס מספר ימי רביצה על אחד מהחופים באיים הקאריביים. כזכור, החופשה של השניים נקטעה בבאמנצע, לאחר מספר ימים בלבד, כאשר קברניטי חדשות 2 ביקשו מהמגישה לשוב לארץ על מנת שתוכל להוביל את סיקור חזרתו של גלעד שליט מהשבי. אגב, הדיווח על חזרתו של החייל החטוף פורסם בדיוק במהלך החתונה שלה, מה שגרם לאורחים רבים לעזוב את האירוע ולחזור לאולפן החדשות בנווה אילן.

עידו רוזנבלום. ניר פקין
הבאת לנו את הטובלרון?/ניר פקין

רוזנבלום, שרק נחת אתמול, כבר התאפס על עצמו, וירד להסתובב ברחובות תל אביב עם קרדיגן, שיער שצמח לו וחיוך של מישהו שזה עתה חזר מחופשה חלומית, בזמן שלוי העדיפה להישאר בבית. באסה.

וואלה! סלבס מחכה כבר שהתמונות מהחופשה יעלו בפייסבוק.

עידו רוזנבלום. ניר פקין
אתה מעלה את התמונות לפייסבוק?/ניר פקין
עידו רוזנבלום. ניר פקין
טוב, אל תשכח לתייג אותנו./ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully