וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו בלעדי: עידו ויונית מתחתנים

וואלה! סלבס

11.10.2011 / 19:30

וואלה! סלבס גאה להציג: וידאו בלעדי מחתונת השנה של עידו רוזנבלום ויונית לוי, כפי שתועד מהמסוק של חברת "ישראקופטר". וואלה! סלבס אם אשכחך ירושלים

נמרוד סונדרס

אחרי אין ספור ספוקלציות, סוף סוף זה קרה: עידו רוזנבלום נשא לאישה את מגישת החדשות הלאומית, יונית לוי. המאורע המשמח התקיים לפני זמן קצר בדירתם של השניים בבניין יוקרתי במרכז תל אביב.

אל האירוע, שהחל בשעה 17:00 בדיוק, הגיעו שבעים מבני משפחתם וחבריהם הקרובים של הזוג. בין המוזמנים היו: מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס, העיתונאי והסופר רון לשם, ומי שאחראית על השידוך של השניים - הכתבת גל גבאי.

הזוג, שניסה לשמור על פרטי החתונה תחת מעטה חשאיות, מחשש שמא ידלוף לתקשורת, החל כבר אתמול (ב') בהכנות לאיוונט. בשלב הראשון מרפסת הבית נתחמה בעזרת עצי אשוח ופנסי תאורה גבוהים, על מנת למנוע מצלמי הפפראצי להשיג תמונה של האורחים והזוג המאושר. מאוחר יותר הגיע גם הבר הפתוח שהוצב מתחת לכיפת השמים ושולחנות שהוצבו בכניסה לבית שם החרימו לאורחים את הטלפונים הניידים.

כזכור, עידו ויונית הכירו לפני כשלוש שנים, בתיווכה של חברתם המשותפת, כתבת החדשות גל גבאי, ולפני כשנה, במהלך יום הולדתה ה-34 של לוי שנחגגה במסעדה ביפו, כרע עידו ברך והציע נישואים אל מול עיניהם המרוגשות של מספר חברים מצומצם. בסוף הארוחה המשיכה החבורה העליזה לספארי, שם ערכו סיור לילי.

וואלה! סלבס כאמור, העלתה מסוק של חברת "ישראקופטר" על מנת להביא לכם תיעוד מיוחד ובלעדי של האירוע המשמח. שלא תגידו שלא משקיעים בכם!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט מהאוויר. מימין: האורחים מתמנגלים על הגג. משמאל: למטה: המארחות שהחרימו את הטלפונים הניידים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט מהמסוק: האורחים נהנים מקייטרינג ובר חופשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל הפרטים על חתונת השנה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully