וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9-10 ביולי, לא תגידו מזל טוב?

לילה אודינייב

9.7.2010 / 2:04

סלבס, בדיוק כמוכם, יצאו מהבטן של אמא, ורובם היו סתם תינוקות מצווחים, שגם בבית הספר אף אחד לא לא התייחס אליהם כמו למישהו מיוחד. והיום תנפנפו בדגל ארה"ב באופן סמלי לכבוד טום הנקס, שרון רפאלי, ג'סיקה סימפסון ועוד

9 ביולי

טום הנקס

השחקן שזה לא משנה איזה תפקידי אופי עמוקים הוא ייעשה, הוא לעולם יישאר פורסט-גאמפ, חוגג היום 54. בניגוד לדעה הרווחת שתפקידים בסרטים שקשורים לשואה הם הדרך הבטוחה לזכות באוסקר, הנקס זכה באחד דווקא אחרי שגילם הומוסקסואל חולה איידס.

קורטני לאב

המטורללת שלא מסוגלת להעביר דקה שלמה בלי לחשוף את הציצי, חוגגת היום 46 שנות סקס, סמים ורוק'נרול.
למרות שבעלה התאבד, והיא היתה מכורה להרואין, וואלה! סלבס נוטה להאמין שהפרט שהיא היתה מעדיפה להדחיק, זה דווקא העובדה שניסתה להתקבל למועדון "המיקי מאוס" בגיל 12.

או. ג'יי סימפסון

האיש שבגללו נולדה האגדה האורבנית שמושבעים אמריקאים אף פעם לא מרשיעים סלבס, חוגג היום 63 שנים מחוץ לכלא.
או.ג'יי הידוע לשמצה כמי שרצח את אשתו והחבר שלה, ויצא משום מה זכאי, התחיל את הקריירה שלו דווקא כשחקן פוטבול, אבל מהר מאוד הוא סיים אותה בתפקיד עצמו בסרט "האקדח מת מצחוק".

10 ביולי

ג'סיקה סימפסון

ללא שום קשר לאו.ג'יי סימפסון, אחותו האבודה (לא באמת) מחליפה קידומת, חוגגת 30 ומתחילה לספור לאחור. חוץ מזה שאחרי שהתגרשה ונזרקה בסמס, ג'סיקה עלתה איזה מאה קילו, ככל הנראה אחרי שאכלה יותר מידי עוגות או פשוט את אחותה הקטנה אשלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

שרון רפאלי

העורכת דין שהצליחה לגרום לזיפים של דן מנו להזדקר, ואין לה אפילו קשר לבר רפאלי, מתקרבת בצעדי ענק לאי המתים (האמיתי!) וחוגגת 28.
כיון שדקות התהילה שלה קצובות, ובטח לקח לכם רגע לגגל את השם שלה כדי להיזכר מי זאת, וואלה! סלבס מקדישה לה לכבוד היומולדת את השיר "טיק טוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully